خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در غرفه ایلنا:

رتبه بندی ایمنی ساختمان های شهر تهران بزودی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۲

نظام مهندسی می بایست نظارت قوی تری نسبت به ساخت و سازها داشته باشد/ ساختمان های جدید معضل جدی ما نیست بلكه ساختمان های قدیمی نگرانی هایی برای ما ایجاد كرده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اعلام رتبه بندی ایمنی ساختمان های شهر تهران خبرداد.

رضا خوش زاد در بازدید از غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها درباره گودبرداری ساختمانی اظهار كرد: نظارت بر روند صحیح گودبرداری ها بر عهده سازمان نظام مهندسی است و سازمان آتش نشانی تنها بر ایمنی ساختمان ها ورود جدی دارد.

وی با بیان اینكه ساختمان های زیر 6طبقه نیز موظف به اجرای دستورالعمل اجرایی ایمنی سازمان آتش نشانی هستند تاكید كرد: براساس این دستورالعمل تمامی ساختمان ها موظف هستند تا نكات ایمنی رارعایت كنند و این مساله به صورت جدی در دستور كار سازمان آتش نشانی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینكه در رعایت نكات ایمنی ساختمان ها به صورت سخت گیرانه عمل می كنیم گفت: نمی توانیم با چشم پوشی ازاین مساله با جان مردم بازی كنیم.

خوش زاد از اعلام رتبه بندی ایمنی ساختمان ها خبرداد وگفت: در آینده نزدیك با به نتیجه رسیدن در جلسه تخصصی رتبه بندی ایمنی ساختمان های شهرتهران اعلام می شود.

وی با اشاره به اینكه ساخت وساز در كلان شهر تهران حجم زیادی دارد تصریح كرد: نظام مهندسی می بایست نظارت قوی تری نسبت به ساخت و سازها داشته باشد سازه های ساختمانی و معماری به نسبت گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته است اكثر مشكلات ما بیشتر مربوط به ساختمان های فرسوده است.

خوش زاد همچنین خاطرنشان كرد: ساختمان های جدید معضل جدی ما نیست بلكه ساختمان های قدیمی نگرانی هایی برای ما ایجاد كرده است البته امیدواریم زلزله ای در تهران رخ ندهد چراكه براساس اطلاعات موجود وقوع هر زلزله در تهران نگران كننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز