خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار منطقه خبر داد:

اجرای اقدامات مختلف برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر منطقه ۲۱ در فصل بارش

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶

محوریت اجرای این طرح در هر سه بخش با نواحی و با همکاری مشترک بین حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی و با پشتیبانی معاونت مالی و اداری منطقه صورت می‌گیرد.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۱ از پیش بینی و اجرای اقدامات مختلف خدماتی در خصوص پیشگیری از آبگرفتگی معابر سطح منطقه در فصل بارندگی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین جابر انصاری گفت: مطابق با دستورالعمل معاونت خدمات شهری تحت عنوان طرح فوریتی پیشگیری از آبگرفتگی، از اوایل پاییز و همزمان با آغاز فصل سرما و بارندگی آغاز شده و شامل سه بخش است.

وی در تشریح این سه بخش عنوان کرد: بخش اول اقدامات عمرانی، بخش دوم لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها و بخش سوم کسب آمادگی‌های لازم و پیش بینی تجهیزات مورد نیاز و نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آبگرفتگی سطح منطقه را شامل می‌شود.

جابر انصاری افزود: محوریت اجرای این طرح در هر سه بخش با نواحی و با همکاری مشترک بین حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی و با پشتیبانی معاونت مالی و اداری منطقه صورت می‌گیرد.

معاون شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: برای مقابله با آبگرفتگی معابر و خیابان‌های سطح منطقه پیش بینی‌های لازم در مورد تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی با محوریت نواحی طبق زمان بندی مشخص و معین در حال انجام است و تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی در مورد مقابله با آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های فصل پاییز و زمستان در دو برهه زمانی قبل و بعد از بارندگی و در حین بارندگی انجام می‌شود، تأکید کرد: برنامه‌ها و اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه ۲۱ در بارندگی شامل تجهیز اکیپ‌های فوریتی، استقرار نیروهای انسانی در محل‌های حساس و آبگیر و رفع مشکلات احتمالی زمان بارش برای شهروندان منطقه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز