خبرگزاری کار ایران

رییس شورای استان کهگیلویه و بویراحمد:

در ضعف مدیریتی، رتبه اول کشور را داریم

کد خبر : ۱۱۳۶۵

منابع غنی و ارزشمندی در این استان وجود دارد و در حالی که ۴۰ درصد منابع نفت و گاز کشور را در گچسارن داریم و مثلا روی طلا سیاه زندگی می‌کند، استان روزگار تیره و سیاهی دارد.

ایلنا: نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر تعویض مدیریتی در کشور رتبه اول را دارد که این امر عدم ثبات مدیریتی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نوریان‌زاده نماینده استان ایلام در نطق پیش از دستور، قوانین شورای عالی استان‌ها را جهت ارتقا ارائه خدمات و مشارکت‌ها نیازمند اصلاحات دانست و گفت: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در استان باید برنامه‌های مناسبی را در سیاستگزاری‌های شورا در دستور کار قرار بدهیم.

در ادامه نطق پیش از دستور پرندوار نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر تقویت شورای عالی استان‌ها گفت: متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های دولت از جمله وزارتخانه و فرمانداری‌ها تعاملی با شورا‌ها ندارند و این در حالی است که رهبر انقلاب بر اهمیت شورا‌ها بسیار تاکید داشته‌اند.

وی در رابطه با استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: این استان از یک درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است و بیش از ۷۰ درصد این استان را کوهستان‌ها تشکیل داده‌اند که دارای جاذبه گردشگری بسیاری است ولی این در این زمینه هیچ اقدامی در استان انجام نشده است.

عضو شورای استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر تعویض مدیریت کشور در رتبه اول قرار دارد که این امر عدم ثبات مدیریتی را نشان می‌دهد.

وی در رابطه با منابع و معادن این استان ضمن ابراز تاسف گفت: منابع غنی و ارزشمندی در این استان وجود دارد و در حالی که ۴۰ درصد منابع نفت و گاز کشور را در گچسارن داریم و مثلا روی طلا سیاه زندگی می‌کند، استان روزگار تیره و سیاهی دارد.

در ادامه این نطق سلطانی نماینده خراسان رضوی گفت: شهر مشهد از قالب کلان شهری به یک شهر بین المللی تبدیل شده است و این اتفاق مهم و بزرگ نیازمند اصلاح بودجه در بخش شهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز