خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

افزایش ۲۵ درصدی بودجه پروژه صدر قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲

قرار بود پل طبقاتی صدر هم زمان با دهه فجر افتتاح شود که با توجه به عقب ماندگی در بخش تولید قطعات پیش ساخته امیدواریم این پروژه در ۱۲ فروردین ماه سال آینده افتتاح شود/پروژه عمرانی پل طبقاتی صدر یک عملیات منحصر به فرد و ویژه شهری محسوب می‌شود و ما نباید کاری کنیم که کام مردم از این پل تلخ شود.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی پل طبقاتی صدر گفت: در این پروژه امکان افزایش بودجه تا ۲۵ درصد قابل توجیه است ولی این افزایش مانند تونل توحید ۳ برابر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمزه شکیب پس از بازدید از پروژه اتوبان صدر، در جمع خبرنگارن گفت: کارگاه تولید قطعات پیش ساخته پروژه پل طبقاتی صدر یک در یک روند خوبی را طی می‌کند و قطعات مناسب پیش ساخته از لحاظ مقاومت بتنی تولید می‌کند.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با ویژگی‌های این کارگاه تولیدی افزود: سیستم قالب گیری قطعات بتنی که انعطاف پذیری قابل توجه و ویژه‌ای دارند موجب می‌شود تا قطعات بتنی در انحنای ویژه تولید بشوند، ازویژگی هایمنحصر به فرد این کارگاه عمرانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از آغاز این پروژه شورای شهر تاکید زیادی بر بحث آلودگی صوتی این پل طبقاتی داشت که نهایتا با توجه به اقدامات گروه مهندسی این پروژه امیدواریم تا اقدامات لازم در این زمینه به نتیجه مطلوب برسد.

شکیب طراحی‌های این پروژه را داخلی خواند و تصریح کرد: درخواست شورا در رابطه با افتتاح پروژه مبنی بر آغاز بهره بردای از پل طبقاتی صدر پس از اتمام کامل پروژه است و پس از اینکه این پروژه کاملا به اتمام رسید در ابتدا به صورت آزمایشی استفاده شود.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با زیر گذر قیطریه افزود: در قیطریه یک گره ترافیکی ایجاد شده است که با احداث این زیرگذر می‌توانیم قیطریه شمالی و جنوبی را بهم اتصال بدهیم که البته عملیات احداث زیرگذر قیطریه از پل طبقاتی صدر جدا و مستقل است.

وی در رابطه با پیشرفت عملیات عمرانی تونل نیایش تصریح کرد: بنابر گزارشات دریافتی و تنظیم شده شورای شهر عملیات عمرانی این تونل تقریبا تمام شده است که البته بخشی از کار به ویژه قسمت تجهیزاتی باقی مانده است.

شکیب در رابطه با زمان بندی پروژه پل طبقاتی صدرخاطر نشان کرد: از ۳۳۰۰ قطعه پیش ساخته‌ای که باید ساخته شود تا کنون ۲۰۰ قطعه تهیه شده است که قرار است ماهانه ۶۰۰ قطعه تولید شود که از نظر شورا در زمان مقرر این پروژه به بهره برداری نمی‌رسد.

وی ادامه داد: قرار بود پل طبقاتی صدر هم زمان با دهه فجر افتتاح شود که با توجه به عقب ماندگی در بخش تولید قطعات پیش ساخته امیدواریم این پروژه در ۱۲ فروردین ماه سال آینده افتتاح شود.

شکیب در رابطه با اجرای عملیات عمرانی صدر در مسیر تردد عمومی و ترس مردم در هنگام عبور از این مسیر تاکید کرد: شورای شهر از این مسیر بازدید می‌کند و واقعیت امر این است که این منطقه محل تردد عموم مردم است و طبیعتا با استرس و ترس از این مسیر عبور می‌کنند و باید شرایطی را فراهم کنیم تا ترس و استرس مردم از این عملیات عمرانی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح این مسیر جهت بالا بردن سرعت عملیات عمرانی و رفاه حال شهروندان بسته می‌شود تا عملیات عمرانی در بعد وسیع تری انجام شود لذا خواستار حضور یک تیم فعال در بازگردانی محیط کارگاهی به محیط مناسب ترددی شهروندان در ساعات شبانه روز هستیم.

شکیب در رابطه با مسیر رفت و آمد مردم از کنار کارگاه عمرانی اتوبان صدر تاکید کرد: در برخی از نقاط امکان گسترش دادن و پهن کردن مسیر جهت رفاه شهروندان هنگام تردد وجود دارد.

وی ادامه داد: پروژه عمرانی پل طبقاتی صدر یک عملیات منحصر به فرد و ویژه شهری محسوب می‌شود و ما نباید کاری کنیم که کام مردم از این پل تلخ شود.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با بودجه این پروژه خاطر نشان کرد: پیش بینی شورا از این عملیات هزار میلیارد تومان بود که هنوز سند مکتوبی به دست ما نرسیده است. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد این عملیات انجام شده است ولی افزایش بودجه در این پروژه تا ۲۵ درصد قابل قبول است.

وی ادمه داد: در این پروژه امکان افزایش بودجه تا ۲۵ درصد قابل توجیه است ولی این افزایش مانند تونل توحید ۳ برابر نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز