خبرگزاری کار ایران

فاطمه دانشور در واکنش به صحبت‌های الهه راستگو:

دروغ، نفاق و تهمت سه ویژگی راستگو است/ حزب اسلامی کار وی را اخراج کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۹

وی در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده است مسجد جامعی به وی گفته است است خائن است. این در حالی است که آقای مسجدجامعی مطلقاً این حرف را نزده است.

ایلنا: فاطمه دانشور در واکنش به صحبت‌های الهه راستگو گفت: دروغ، نفاق و تهمت سه ویژگی راستگو است و حزب اسلامی کار باید وی را اخراج کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "فاطمه دانشور" در هنگام نطق الهه راستگو درباره چرایی رأی دادنش به محمدباقر قالیباف با ترک صحنه شورای شهر به جمع خبرنگاران آمد و گفت: ایشان از نظر من خیانت کرده است چراکه در فراکسیون اصلاح‌طلبان وی دست روی کلام‌الله گذاشته است و با سایر اعضا هم‌قسم شده است که به کاندیدای مورد تأیید اصلاح‌طلبان برای شهردار آینده رأی بدهد. کار ایشان بی‌اخلاقی است.

وی با بیان اینکه راستگو موجب ایجاد نفاق در میان اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر نیز شده است، تأکید کرد: وی در این جلسات حضور داشت و در جریان جلسات ما بوده است. نباید این کار را می‌کرد.

دانشور در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون راستگو با گفتن این مطالب به نوعی درحال تهمت زدن است، گفت: وی در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده است مسجد جامعی به وی گفته است است خائن است. این در حالی است که آقای مسجدجامعی مطلقاً این حرف را نزده است از این رو از حزب اسلامی کار می‌خواهیم که شدیداً با وی برخورد کند و وی را از حزب خود اخراج کند.

دانشور در ادامه افزود: باید بدانیم که چرا وی در چند ثانیه آخر رأی خود را به قالیباف داده است که این موضوع نیز باید روشن شود.

دانشور در پاسخ به اینکه می‌گویند اصلاح‌طلبان کار سیاسی را در شورای شهر شروع کرده‌اند، تصریح کرد: ‌ما این کار را شروع نکرده‌ایم اگر اینگونه باشد آقای قالیباف کار سیاسی را شروع کرده است. هر فردی می‌تواند هر رأیی را که دوست دارد بدهد اما وقتی از یک لیست و یک حزب وارد می‌شود و هم‌پیمان می‌شود که متناسب با حزب فعالیت کند باید بر عهد خود باقی بماند. آنچه که در رفتار خانم راستگو دیده می‌شود دروغ، نفاق و تهمت است.

وی در پایان گفت: حزب اسلامی کار باید پاسخگوی رفتار الهه راستگو باشد و منتظر هستیم که حزب وی را اخراج کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز