خبرگزاری کار ایران

با حكم هیئت مدیره:

سرپرست جدید شستا انتخاب شد/ حذف مرتضوی از تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۰

چكیده: «پس از جلسه هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی، جلسه فوق‌العاده اعضای هیات مدیره شستا برگزار شد و طی این جلسه نجات امینی به عنوان سرپرست جدید شستا معرفی شد.»

در جلسه هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، تعداد اعضای هیات مدیره شركت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از هفت به پنج نفر تقلیل یافت و به این ترتیب دو نفر از اعضای هیات مدیره شستا حذف شدند.

به گزارش ایلنا، هیات مدیره شستا كه مورد تایید هیئت مدیره تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند شامل غلامحسین رضوانی، رحیم اسماعیلی دانا، بهنام پرهیزگار، عزیز دولتخواه و نجات امینی می‌شوند كه به این ترتیب سعید مرتضوی و احسان‌الله یارمحمد (مدیرعامل سابق شستا) از لیست اعضای هیات مدیره این شرکت سرمایه‌گذاری خارج شدند.

بنا بر این گزارش، پس از جلسه هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی، جلسه فوق‌العاده اعضای هیات مدیره شستا برگزار شد و طی این جلسه، نجات امینی به عنوان سرپرست جدید شستا معرفی شد.

گفتنی است،  نجات امینی از کارکنان رسمی سازمان تامین اجتماعی است و تا پیش از این سمت، معاون اقتصادی این سازمان بوده است.

بر اساس قانون تأمین اجتماعی، هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیات مدیره شستا را انتخاب و اعضای هیات مدیره شستا از بین خود یک نفر را به عنوان مدیرعامل یا سرپرست این شرکت سرمایه‌گذاری انتخاب می‌كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز