خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد:

بازنشستگان قزوینی به پرداخت نشدن مستمری‌ها اعتراض کردند

کد خبر : ۸۴۴۶۳

چکیده: «با وجود وعده قبلی مسئولان سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، امروز در حساب بانکی بازنشستگان قزوینی هیچ اثری از واریز افزایش مستمری‌ها نبود».

بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان البرز استان قزوین به محقق نشدن وعده‌های داده شده مسئولان سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در مورد افزایش مستمری‌های 92 اعتراض دارند.

به گزارش ایلنا،صبح امروز جمعی از بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان البرز قزوین با تجمع در مقابل ساختمان خانه کارگر و دفتر کانون کارگران بازنشسته این شهرستان اعتراض خود را نسبت به تاخیر افتادن پرداخت افزایش 25 درصدی مستمری‌ها اعلام کردند.

در همین زمینه،عید علی کریمی،عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان البرز گفت: بازنشستگان تأمین اجتماعی این شهرستان به عملی نشدن وعده های رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص افزایش 25 درصدی مستمری‌ها اعتراض دارند.

او یادآور شد: پیشتر قرار بود طبق وعده رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور امروز چهارشنبه (پنجم خرداد ماه) افزایش حقوق بازنشستگان بعد از گذشت سه ماه از سال به حسابشان واریز شود.

این مقام کارگری گفت: صبح امروز تعدادی از بازنشستگان پس از مراجعه به بانک متوجه شدند که از افزایش حقوق خبری نبوده است.

کریمی با یادآوری وعده اخیر مسئولان سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه شده این سازمان تا 15 تیر ماه پرداخت خواهد شد، گفت: امیدواریم که این‌بار و برخلاف دفعات قبلی این وعده محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز