خبرگزاری کار ایران

ماه گذشته در شهرستان اصفهان رخ داد:

ثبت 123 حادثه شغلی در کارنامه «اورژانس 115»

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۲

چکیده: «ماده گذشته واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان، 123 بار برای حوادث شغلی اعزام شدند/ بیشتر مصدومین 20 تا 40 سال سن داشتند/برخورد جسم سخت با شخص، بیماری‌ها و سقوط از ارتفاع از حوادث شایع بوده‌اند».

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: ماده گذشته واحدهای امدادی این سازمان  123 بار برای حوادث شغلی اعزام شدند.

دکتر حمیدرضا نیکنام با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: براساس این آمار واحدهای امدادی «اورژانس 115» با حضور بر بالین 27 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی كرده و در 97 مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های 115به بیمارستان منتقل كردند.

وی بابیان اینکه بیشترین مصدومین حوادث کار در ماه گذشته در گروه سنی 20 تا 40 سال قرار داشته‌اند؛ گفت: بیشترین علت درخواست کمک مربوط به برخورد جسم سخت با شخص، بیماری‌ها و سقوط از ارتفاع بوده است.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان با اشاره به وقوع 115 مورد حادثه کار برای مردان و 5 مورد برای زنان گفت: 17مورد برخورد جسم با فرد، 45 مورد بیماری، 17 مورد سقوط از ارتفاع، 19 مورد ریختن شی روی فرد و 5 مورد سوختگی علت‌های شایع امدادخواهی از اورژانس پیش بیمارستانی 115 بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز