خبرگزاری کار ایران

دیشب در گرگان:

گودبرداری غیر اصولی یك كارگر را كشت، دو نفر را مجروح كرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۷

سازمان نظام مهندسی از یک هفته قبل طی نامه‌هایی به معاونت پیشگیری از جرم دادستانی و شهرداری گرگان دستور توقف کار را برای این پروژه صادر کرده بود اما نهادهای مسئول همکاری لازم را نداشتند.

بر اثر گودبرداری غیر اصولی و استفاده از سازه‌های نگهبان فاقد استاندارد، شامگاه گذشته در مركز استان گلستان یک كارگر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، حادثه شب گذشته در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان رخ داده است كه طی آن یک کارگر فوت شد و دو کارگر نیز روانه بیمارستان شدند.

بنا بر این گزارش، رئیس دفتر حوزه مرکز سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان علت این حادثه را استفاده از سازه‌های غیرمقاوم و رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت و ساز‌ عنوان كرده و گفته است: کارگران مظلوم‌ترین قشری هستند که قربانی این حوادث می‌شوند.

پیام حسینی با بیان این مطلب گفت: متأسفانه در حادثه تلخ دیشب بر اثر گودبرداری غیر اصولی و استفاده از سازه‌های نگهبان فاقد استاندارد یک نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: البته سازمان نظام مهندسی از یک هفته قبل طی نامه‌هایی به معاونت پیشگیری از جرم دادستانی و شهرداری گرگان دستور توقف کار را برای این پروژه صادر کرده بود اما نهادهای مسئول همکاری لازم را نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز