خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی این استان خبر داد:

كاهش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استان البرز

از این ۵ هزار نفر سهمیه، ۳هزار و ۸۰۰ نفر مربوط به شهر کرج و فردیس و ۴۰۰ نفر مربوط به شهرستان اشتهارد بوده است.

ایلنا: مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اعلام كرد: سهمیه بیمه كارگران ساختمانی الربرز در سال جاری كاهش داشته است.

مرتضی سلامی در این باره به خبرنگار ایلنا در استان البرز گفت: تا پایان سال ۹۰ سهمیه بیمه كارگران ساختمانی استان البرز ۱۶ هزار نفر بوده است که در سال جاری این سهمیه کاهش یافته است.

سلامی تصریح کرد: در سال جاری سهمیه‌ای که از سوی سازمان تامین اجتماعی به استان البرز اختصاص داده شده، ۵ هزار نفر بوده است.

وی اظهار داشت: از این ۵ هزار نفر سهمیه، ۳هزار و ۸۰۰ نفر مربوط به شهر کرج و فردیس و ۴۰۰ نفر مربوط به شهرستان اشتهارد بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز یادآور شد: کارگران ساختمانی با داشتن کارت مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

مرتضی سلامی افزود: البته تمام کارگران ساختمانی که کارت مهارت داشته باشند نمی‌توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند زیرا برای اداره تامین و اجتماعی هر استان از سوی سازمان تامین سهمیه‌ای در نظر گرفته می‌شود که بیش از آن سهمیه نمی‌توان کارگری را تحت پوشش قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز