خبرگزاری کار ایران

در طول سال گذشته رخ داد:

هزینه ۸۰ میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی استان مركزی

در استان مرکزی بالغ بر ۲۶۵ هزار بیمه شده اصلی و با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود ۸۰۰ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند که نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.

ایلنا: در سال گذشته حدود چهار صد میلیارد تومان برای انجام تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی در سطح استان مرکزی هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ضمن بیان این مطلب افزود: درحال حاضر ۴۵ هزار مستمری‌ بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و ۵ هزار نفر نیز به عنوان مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان محسوب می‌شوند که در سال گذشته در بخش درمان و ارائه خدمات مختلف درمانی بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کیومرث طهماسبی به پرداخت رقمی معادل ۲۰ میلیارد ریال در هر ماه در خصوص مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: در استان مرکزی بالغ بر ۲۶۵ هزار بیمه شده اصلی و با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود ۸۰۰ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند که نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.

وی ضمن تاکید بر رعایت حفظ شأن و جایگاه مردم در مراجعات به ادارات و سازمان‌ها خدمتگزاری در تامین اجتماعی را از افتخارت کارکنان این سازمان برشمرد و افزود: علیرغم حجم بالای مراجعین به سازمان تامین اجتماعی همواره سعی می‌شود که ارائه خدمات همراه با تکریم و احترام صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز