خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در این استان خبر داد:

تعطیلی ۶ ماهه بخش دندانپزشكی بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر

با وجود بیش از ۱۲ هزار بازنشسته ومستمری بگیر، کمبود امکانات درمانی در بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر که فاقد امکانات دندانپزشکی است، نارضایتی بازنشستگان و شاغلین را فراهم کرده است.

ایلنا: یک فعال کارگری اعلام کرد: بخش دندان پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر بیش از ۶ ماه است که تعطیل شده است.

موسی جهانمرد با اشاره به افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مخاطبان تامین اجتماعی، به ایلنا گفت: بیمارستان سلمان فارسی كه متعلق به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی بوشهر است به علت کمبود پزشک متخصص در بخش دندانپزشکی بیش از ۶ ماه است که تعطیل شده است و این امر مشکلاتی را برای بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوشهر ایجاد کرده است.

رئیس کانون بازنشستگان بوشهر اضافه کرد: با وجود بیش از ۱۲ هزار بازنشسته ومستمری بگیر، کمبود امکانات درمانی در بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر که فاقد امکانات دندانپزشکی است، نارضایتی بازنشستگان و شاغلین را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر احیاء مجدد بخش دندانپزشکی این بیمارستان بیان کرد: به منظور توسعه اقدامات درمانی برای افزایش سطح سلامت بیمه‌شدگان، هیچ محدودیتی جهت عقد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و تشخیصی در سطح استان نباید وجود داشته باشد.

سرپرست خانه کارگر بوشهر با بیان اینکه پیگیری سازمان‌های نظارتی و بیمه‌شدگان باعث تسریع در حل مشکلات خواهد شد گفت: با مساعدت مسولان تامین اجتماعی در هفته دولت امیدواریم بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی از خدمات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز