خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۲۸ پروژه فنی و حرفه‌ای در هفته دولت

این پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۳ استان کشور بهره برداری می‌شود.

ایلنا: رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد: همزمان با هفته دولت، ۲۸ پروژه عمرانی ـ آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش ایلنا، کورش پرند با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۳ استان کشور بهره برداری می‌شود.

او افزود: ۲۸ پروژه عمرانی ـ آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در زمینی به مساحت ۲۸۳ هزار و۴۴۳ متر مربع و ۴۷ هزار و ۳۸۵ متر مربع زیربنای آموزشی، اداری و رفاهی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان احداث شده است که در روزهای هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ۲۸ پروژه عمرانی ـ آموزشی احداث شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛ ۱۷مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ۲ مرکز ارتقای مهارت در شهرک‌های صنعتی، ۲مرکز سنجش مهارت و ۲سالن آزمون، و همچنین سالن‌های چند منظوره، رستوران، خوابگاه شبانه روزی و ساختمان اداری را شامل می‌شود که تأمین اعتبار لازم برای تجهیز مراکز یاد شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به مبلغ ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز