خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد:

ارائه آموزش‌های مهارتی بیش از ۳ میلیون نفر ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۹

زنجانی‌ها در شش ماهه نخست سال جاری ۳بیش از میلیون ساعت آموزش‌ مهارتی دیدند/ در همین مدت بیش از 6 هزار بوشهری نیز از خدمات آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای بهره گرفتند.

در حالی كه مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از آموزش ۳ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، قاسم صیادی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود: به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی ماهر و کارآمد در شش ماهه نخست سال جاری در ۱۲ مرکز آموزشی دولتی ۳ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

همچنین معاون آموزش و پژوهش اداره کل استان بوشهر گفت: بیش از ۶ هزار نفر تا پایان شش ماهه نخست سال جاری آموزش‌های مهارتی را در بخش دولتی در استان بوشهر فرا گرفته‌اند.

بهزاد حشمتی در این خصوص گفت: تعداد ۶ هزار و ۶۴۷ نفر تا پایان شهریور ماه آموزش‌های مهارتی را در استان بوشهر فرا گرفته‌اند.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل استان بوشهر گفت: از این تعداد چهار هزار و ۵۰۸ نفر در کارگاه‌های ثابت شهری، ۳۵۷ نفر در کارگاه‌های سیار شهری، ۴۶۰ نفر در پادگان‌ها، ۷۵۹ نفر در زندان، ۵۱۷ نفر در روستا، ۴۸۰ نفر در بخش صنایع، ۳۲۵ نفر در قالب نظام نوین استاد شاگردی و ۹۳ نفر درنیز قالب کارگاه جوار دانشگاهی و ۴۰نفر در بخش عشایری آموزش‌های مهارتی و فنی متناسب با نیاز خود را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: درصد تحقق عملکرد این اداره کل در قالب نفر دوره ۱۰۲ درصد و در قالب نفرساعت با آموزش یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۹۷۲ نفر ساعت با درصد تحقق عملکرد ۱۱۰درصد رتبه سوم را درکشور کسب نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز