خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان لرستان:

كارفرمایان از فرصت طلایی بخشودگی جرائم بدهی استفاده كنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳

از مجموع بدهی‌های کارفرمایان این استان به تأمین‌اجتماعی، ۲۵ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و ادارات دولتی و مابقی آن سهم کارگاه‌های تولیدی و خدماتی است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان لرستان گفت: اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان یک فرصت طلایی و استثنائی است تا کارفرمایان بدهکار اصل بدهی خود را پرداخت یا تقسیط نمایند و از مزایای و تسهیلات بخشودگی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، شهناز حمزه‌لوی با اعلام این خبر افزود: کارگاه‌های دولتی و غیردولتی استان لرستان به تأمین‌اجتماعی ۱۰۳ میلیارد تومان بدهی دارند و به منظور تقویت کارگاه‌های بدهکار و حمایت از صاحبان تولید و صنعت و واحدهای خدماتی، اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا پایان آذر سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: از مجموع بدهی‌های کارفرمایان این استان به تأمین‌اجتماعی، ۲۵ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و ادارات دولتی و مابقی آن سهم کارگاه‌های تولیدی و خدماتی است.

شهناز حمزه‌لوی با اشاره به ۲۱ هزار کارگاه فعال در استان لرستان افزود: کارفرمایان بدهکار با تسویه و پرداخت بدهی خود می‌توانند تأمین‌اجتماعی استان لرستان را در خدمت‌رسانی به ۱۹۲ هزار بیمه‌شده و ۲۹ هزار مستمری‌بگیر این استان یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز