خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کفاشان مشهد:

مصائب بازار کفش متوجه کارگران این صنعت است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۷۶

زمانی که تولیدکنندگان کفش توان فروش محصولات خود را نداشته باشند، این کارگران هستند که نخستین ضربه را از شرایط نا‌مناسب اقتصادی و صنعتی کشور دریافت می‌کنند و زندگی آن‌ها با مشکلات اقتصادی حساسی مواجه می‌شود.

رئیس اتحادیه کفاشان مشهد با انتقاد از وضعیت موجود بازار کفش ایران، فشار اصلی این شرایط را متوجه کارگران این صنعت دانست.

حسین‌زاده در این باره به ایلنا گفت: زمانی که تولیدکنندگان کفش توان فروش محصولات خود را نداشته باشند، این کارگران هستند که نخستین ضربه را از شرایط نا‌مناسب اقتصادی و صنعتی کشور دریافت می‌کنند و زندگی آن‌ها با مشکلات اقتصادی حساسی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: کمبود مواد اولیه با توجه به نوسانات ارز مشکلات بسیار زیادی را برای واحدهای تولیدی کفش ایجاد کرده است. تمامی کارفرمایان سرمایهٔ لازم برای دوام آوردن در بازار فعلی را ندارند.

این فعال صنفی با اشاره به واردات و قاچاق کفش‌های چینی به داخل کشور افزود: واردات و قاچاق کفش‌های خارجی و بالاخص چینی ضربهٔ بزرگی به تولید کفش داخلی زده است که امید می‌رود با تمهیداتی که بعضا اندیشیده می‌شود مردم به خرید محصولات تولید داخل ترغیب شوند.

رئیس اتحادیه کفاشان مشهد در پایان ابراز امیدواری کرد تا با نزدیک شدن به پایان سال و در پیش بودن تعطیلات نوروزی، وضعیت واحد‌های تولیدی کفش مشهد نسبت به گذشته بهتر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز