خبرگزاری کار ایران

توسط سازمان خصوصی سازی انجام شد:

بررسی شرایط واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۳۵

«بدیهی است عدم اقدام مشمولین برای ثبت نام در تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت تا پایان ماه جاری مقرر به منزله انصراف از دریافت سهام عدالت قلمداد می‌شود.»

مقدمات و شرایط واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی طی جلسه‌ای، در سازمان خصوصی سازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، این سازمان با حضور محمدرحیم احمدوند، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، اعضای هیئت عامل و مدیران و کار‌شناسان سهام عدالت، مقدمات واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش؛ پس از راه اندازی سایت ثبت نام کارگران فصلی و ساختمانی در سال ۸۹، بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند که در ‌‌نهایت از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت سهام عدالت شناخته شدند.

بر این اساس با در نظر گرفتن میانگین ۳/۵ نفر برای هر خانوار، حدود ۷ تا ۸ میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی شناخته می‌شوند که با افزایش دهک‌های سهام عدالت از ۶ به ۷ دهک امکان واگذاری سهام عدالت به این مشمولین فراهم خواهد شد.

افزون بر این، در جلسه امروز مقرر گردید پس از انجام مقدمات لازم، فرآیند چاپ و توزیع فرم‌های شناسایی سهام عدالت برای کلیه کارگران فصلی و ساختمانی سراسر کشور به ترتیب از استانهایی با فراوانی کمتر از جمله ایلام، خراسان جنوبی و شمالی از نیمه دوم آذرماه سالجاری آغاز شود.

این گزارش می‌افزاید: در راستای تصمیمات شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی آن دسته از مشمولین سهام عدالت که برگه دعوت نامه ثبت نام در شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت را دریافت کرده‌اند ولی تاکنون موفق به ثبت نام نهایی در شرکتهای مذکور نگردیده‌اند تا پایان آذرماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

بدیهی است عدم اقدام مشمولین برای ثبت نام در تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت تا پایان ماه جاری مقرر به منزله انصراف از دریافت سهام عدالت قلمداد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز