خبرگزاری کار ایران

یك فعال صنفی كارگران دریانورد خبر داد:

شرط عجیب کشتیرانی برای پس نگرفتن سهام از كاركنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۸۱

چكیده:‌ «شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی اعلام کرده است سهام كاركنان این شرکت در صورتی از آن‌ها پس گرفته نمی‌شود که ۴ و نیم میلیون تومان به حساب کشتیرانی واریز کنند.»

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگری دریانوردان مرکز جمهوری اسلامی از شرط عجیب شرکت کشتیرانی برای سهام كاركنان این شرکت خبر داد.

«غلامرضا زنگی اهرمی» در این باره به ایلنا گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی اعلام کرده است سهام پرسنل در صورتی از آن‌ها پس گرفته نمی‌شود که ۴ و نیم میلیون تومان به حساب کشتیرانی واریز کنند.

وی با اشاره به واگذاری سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به پرسنل این شرکت که در سال ۸۶ صورت گرفت افزود: در حالی که از سهام واگذار شده، هیچ سودی به پرسنل شرکت پرداخت نشده است وضع چنین شرطی برای آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

این فعال کارگری تصریح كرد: این سهام در حال حاضر ضرر می‌دهد اما در سه ماهه اول واگذاری، سود دهی بسیار خوبی داشته که طی سال‌های گذشته به پرسنل پرداخت نشده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگری دریانوردان مرکز جمهوری اسلامی در پایان اظهار داشت: حال که شرکت ضرر می‌دهد می‌خواهند سهام پرسنل را از آن‌ها بگیرند. گویا پرسنل فقط در زیان شرکت سهیم‌اند و از سودش بی‌بهره‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز