خبرگزاری کار ایران

اختلاف کارگران و پیمانکار شهرداری اهواز برسر پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۱

چکیده: «کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری منطقه 6 اهواز بابت دستمزد، حق‌بیمه، سنوات معوقه و لباس کار از پیمانکار طلبکار‌اند/ کارفرمای این کارگران مدعی است که به تمامی تعهدات خود عمل کرده است».

جمعی از کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری منطقه 6 شهر اهواز مدعی هستند که کارفرمای آنها بخشی از حقوق قانونی آنها را پرداخت نکرده است.

نماینده این کارگران طی تماس تلفنی با خبر نگار ایلنا با اعلام این خبر گفت:این کارگران که تحت نظارت شرکت پیمانکاری اختر راه جنوب فعالیت دارند علاوه بر اینکه از فروردین ماه سال جاری حقوق نگرفته اند بابت حق بیمه، اضافه کاری، حق لباس وسنوات (سال 91) نیز طلبکار‌اند.

او افزود: از مسئولان شهرداری بخصوص منتخبین جدید شورای شهر می خواهیم که پی‌گیر مطالبات معوقه ومشکلات کارگران شهرداری ها بویژه کارگران خدماتی منطقه 6 اهواز شوند.

او افزود:از مسئولان شهرداری بخصوص منتخبین جدید شورای شهر می خواهیم،پی گیر مطالبات معوقه ومشکلات کارگران شهرداری ها  بویژه کارگران خدماتی منطقه  6 اهواز شوند.

مطالبات کارگران پرداخت شده است

در همین زمینه عاشور الحایی کارفرمای شرکت پیمانکاری اختر راه  جنوب در پاسخ به ادعای کارگران گفت:شرکت پیمانکاری اختر را جنوب هیچگونه مطالبه حقوقی وبیمه ای به کارگران خود ندارد.

او با بیان اینکه حقوق این کارگران روزمزدی هر ماهه طبق قانون به حساب این تعداد کارگر واریز شده است افزود:حقوق فروردین واردیبهشت کارگران پرداخت شده وحقوق تیر ماه نیز پنجشنبه هفته گذشته به حساب کارگران واریز شده است.

کارفرمای کارگران شرکت پیمانکاری اختر را جنوب همچنین گفت: حق بیمه ماه های فروردین و اردیبهشت 420 کارگر این شرکت در موعد‌های مقرر پرداخت شده و حق بیمه مربوط به ماه خرداد این کارگران نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: تنها مشکلی که باعث شده کارگران صبح امروز دست به تجمع اعتراضی بزنند ابهاماتی است که به پرداخت مبلغ اضافه کاری آنان در روزهای تعطیل مربوط می شود که این مسئله نیز مرتفع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز