خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر سمنان:

كارگران منتظر تحقق وعده‌های دولت جدید‌ هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۲۵

چکیده:«به دلیل كمبود نقدینگی‏ واردات بی رویه و بالا بودن قیمت كالای نهایی وضعیت کنونی واحدهای تولیدی در استان مناسب نیست/استمرار و تشدید شرایط سخت سالهای گذشته باعث شده است تا فعالیت واحدهای تولیدی محدودتر از گذشته شود».

یک فعال کارگری در سمنان با انتقاد از فضای نامساعد کسب و کار و رکود حاکم بر بخش صنعت در این استان، خواستار  تحقق برنامه دولت جدید برای  حمایت از تولید واشتغال و مبارزه با بیكاری شد.

حبیب الله محقق با بیان اینکه بخش عمده ای از صنعت استان دچار رکود کسب کار شده است به ایلنا گفت: به دلیل كمبود نقدینگی‏ واردات بی رویه و بالا بودن قیمت كالای نهایی وضعیت کنونی واحدهای تولیدی در استان مناسب نیست.

به گفته این فعال کارگری، استمرار و تشدید  شرایط سخت سالهای گذشته باعث شده است تا فعالیت واحدهای تولیدی محدودتر از گذشته شود.

دبیر خانه کارگر بایادآوری اینكه هم اكنون انبارهای واحدهای تولیدی انباشته از محصولات نهایی است افزود: استقبال عمومی مردم از كالاهای خارجی باعث شده است تا روند فروش در واحدهای تولیدی داخلی كساد شود.

محقق با بیان اینکه دولت هیچ‌گونه حمایتی از تولید‌کنندگان  داخلی ندارد تصریح کرد:با توجه به بحران حاکم بر واحدهای صنعتی و نیز بی توجه‌ای كه دولت به تولیدكنندگان داخلی داشته است‎؛ ادامه این روند برای آینده اقتصادی كشور مناسب نیست.

این فعال كارگری گفت: در این شرایط كارگران از دولت جدید انتظار دارند تا هزچه زودتر به برنامه‌های خود برای پایان دادن به وضعیت نامناسب اقتصادی جامعه عمل بپوشاند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز