خبرگزاری کار ایران

با بیش از ۶ هزار نفر اشتغال مستقیم؛

افزایش هزینه‌ها، تولید تراکتور را به خطر انداخته است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۲۲

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیش از ۶ هزار نفر اشتغال مستقیم و ۲۰۰ هزار نفر اشتغال غیر مستقیم، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی با ۱۳ شرکت اقماری که ۸ شرکت در تبریز و در خود تراکتورسازی مستقر بوده و ۲ شرکت در سنندج و ارومیه و ۴ خط تولید نیز در کشورهای ونزوئلا، اوگاندا، زیمباوه و تاجیکستان فعال است.

 مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خواستار مساعدت سازمان حمایت در قیمت گذاری شد.

به گزارش ایلنا مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هزینه‌های تولیدی تحمیلی این گروه صنعتی بصورت سرسام آور افزایش یافته در حالی که افزایش قیمت محصول متناسب با این افزایش هزینه صورت نگرفته است.

ابوالفتح ابراهیمی افزود: علی رغم کسب توفیقات در عرصه تولید و صنعت، هزینه‌های مالی و مواد اولیه و قطعات تولیدی افزایش یافته و تولید در این گروه را با مشکل و مخاطره همراه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله موارد مهم در افزایش هزینه تمام شده محصولات تولیدی است که حاشیه سود تولیدات را نیز با روند نزولی همراه ساخته است.

ابراهیمی خواستار درایت و دور اندیشی مسئولان در حمایت از نگین صعنت کشاورزی ایران شد و گفت: حمایت و تدبر برای رفع مشکلات قیمت محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نه تنها این مجموعه را متاثر خواهد کرد بلکه تحول اقتصادی کشور و افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و در نتیجه توسعه در عرصه تولیدات کشاورزی را نیز باید از نتایج این حمایت محسوب کرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص گروه صنعتی تراکتورسازی ایران مستندات افزایش قیمت خود را به سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنند گان ارسال و مساعدت این سازمان را در حمایت از این صنعت تاثیر گذار کشور را می‌طلبد.

یادآور می‌شود؛ گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیش از ۶ هزار نفر اشتغال مستقیم و ۲۰۰ هزار نفر اشتغال غیر مستقیم، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی با ۱۳ شرکت اقماری که ۸ شرکت در تبریز و در خود تراکتورسازی مستقر بوده و ۲ شرکت در سنندج و ارومیه و ۴ خط تولید نیز در کشورهای ونزوئلا، اوگاندا، زیمباوه و تاجیکستان فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز