خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری خبر/ نماینده ماهشهر در مجلس:

تعطیلی لوله سازی ماهشهر به دلیل فقدان نقدینگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷

کارگران لوله‌سازی سدید ماهشهر با توجه به مشکلات مالی خود از وضعیت بلاتکلیفی فعلی احساس خطر می‌کنند/ نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیندازیم. بخش بزرگی از مشکلات به دلیل بی‌تدبیری‌هایی است که در مدیریت کشور اتفاق می‌افتد.

یک نماینده مجلس تعطیلی كارخانه لوله سازی سدید ماهشر را به دلیل عدم وجود اعتبارات کافی برای راه اندازی مجدد خط تولید این واحد تولیدی عنوان کرد.

حبیب آقا جری در این باره به ایلنا گفت: این كارخانه به دلیل امضای قرار داد با چند شرکت نفتی و گازی که در زمینه استخراج  فعال بوده‌اند، به مشکل نقدینگی برخورده است. شرکت‌های مذکور به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینهٔ لوله‌های تولیدی شرکت سدید، موفق به خرید آن‌ها نشده و در نتیجه هزینهٔ شرکت سدید برای تولید این لوله‌ها جبران نشده است.

وی در ادامه با اشاره به 170 كارگر این واحد تولیدی گفت: کارگران لوله‌سازی سدید ماهشهر با توجه به مشکلات مالی خود از وضعیت بلاتکلیفی فعلی احساس خطر می‌کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با اشاره به تحریم‌ها بیان کرد: نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیندازیم. بخش بزرگی از مشکلات به دلیل بی‌تدبیری‌هایی است که در مدیریت کشور اتفاق می‌افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز