خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه کارگر شهرستان ری:

کارگران خواهان دریافت سبد کالای ویژه رمضان هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۲

چکیده: «چند سالی است که دولت فقط برای کارمندان خود سبد کالای ویژه ماه رمضان تدارک می‌بیند/ در شرایط کنونی تبعیض میان کارمندان و کارگران، از نظر روحی و اجتماعی تاثیر نامناسبی بر جامعه می گذارد».

دبیر خانه کارگر شهرستان ری اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کارگران سراسر کشور خواستار اختصاص سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان از دولت هستند.

علی ترکاشوند با اعلام مطلب فوق به ایلنا گفت: چند سالی است که دولت فقط برای کارمندان خود سبد کالای ویژه ماه رمضان تدارک می‌بیند.

وی گفت: در تمام این سالها با وجود تقاضای میلیونها کارگر از سراسر کشور هیچگاه دولت به تمامی کارگران سهمی از این سبد کالا اختصاص نداده است.

این فعال کارگری با بیان اینکه دولت نباید بین اقشار مختلف جامعه خود تبعیض قائل شود تصریح کرد: حداقل در شرایط کنونی تبعیض میان کارمندان و کارگران، از نظر روحی و اجتماعی تاثیر نامناسبی بر جامعه می گذارد.

ترکاشوند وضعیت معیشتی کارگران در مقایسه با کارمندان دولت بسیار نامناسب عنوان کرد و اظهار داشت: از مسئولین کشور توقع می رود نگاه تبعیض آمیز به کارگران را حذف کنند چرا که این مساله در بازدهی کاری کشور هم تاثیر منفی می‌گذارد.

او در خاتمه سخنان خود  یادآور شد: به دلیل هزینه‌ای که تامین سبد کالای حمایتی ایجاد می کند، دولت باید مسئولیت تدارک این کار را برعهده بگیرد تا از این طریق حداقل باری از دوش کارفرما برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز