خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی برقکاران ساختمانی كرمانشاه تاكید كرد:

کارگران ساختمانی توان استفاده از بیمه‌های تکمیلی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۰

چكیده: «بیمارستان‌های تامین اجتماعی بعضی از عمل‌های جراحی را انجام نمی‌دهند و کارگران بایستی در این موارد به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کنند كه بدون برخورداری از بیمه تكمیلی عملا ممكن نیست.»

رئیس انجمن صنفی برقکاران ساختمانی كرمانشاه خواستار ایجاد تسهیلاتی برای استفادهٔ کارگران ساختمانی از بیمه‌های تکمیلی شد.

«اسعد صالحی» در این باره به ایلنا گفت: بیمه‌های تامین اجتماعی تنها در بیمارستان‌های تامین اجتماعی معتبر است و اکثر کارگران ساختمانی بیمه شده از خدمات بیمه تكمیلی محروم‌اند زیرا نرخ این بیمه‌ها بالاست و كارگران ساختمانی توانایی پرداخت‌اش را ندارند.

وی در ادامه بر نقش دولت در كمك به کارگران ساختمانی برای قرارگیری آنان تحت پوشش بیمه های تكمیلی تاكید كرد.

به گفته ی این فعال كارگری، بیمارستان‌های تامین اجتماعی بعضی از عمل‌های جراحی را انجام نمی‌دهند و کارگران بایستی در این موارد به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کنند كه بدون برخورداری از بیمه تكمیلی عملا ممكن نیست.

رئیس انجمن صنفی کارگری برقکاران ساختمانی كرمانشاه در پایان اظهار داشت: در بیمارستان‌های خصوصی ۱۰ درصد هزینه بر عهدهٔ بیمهٔ تامین اجتماعی قرار دارد و ۹۰ درصد مابقی را خود فرد یا بیمهٔ تکمیلی می‌پردازد كه پرداخت چنین هزینه ای از عهده ی كارگران خارج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز