خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره خبرگزاری كار:

راه گذر از بحران تقویت تشكل‌های صنفی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۸

«نهادهای صنفی کارگری باید با توجه به مسائل روز به صورت تخصصی گام بردارند./ با انجام فعالیت‌های دسته جمعی شانس کارگران برای تحقق مطالبات صنفی بیشتر می‌شود.»

عضو هیئت مدیره خبرگزاری كار در جشن اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور گفت: با انجام فعالیت‌های دسته جمعی شانس کارگران برای تحقق مطالبات صنفی بیشتر می‌شود.

«افشین حبیب زاده» با اشاره به مشکلاتی که امروز کارگران در حوزه اقتصادی با آن رو به رو هستند اظهار داشت: كارگران برای گذر از این مشکلات می‌توانند با تقویت تشکل های صنفی از شرایط نامساعد کنونی عبور کنند.

وی با بیان اینکه هر چه حضور نخبگان کارگری در اجتماعات صنفی پررنگ تر باشد، شانس تحقق مطالبات بیشتر خواهد شد، گفت: نهادهای صنفی کارگری باید با توجه به مسائل روز به صورت تخصصی گام بردارند.

وی با یادآوری اینکه اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانکاری حدود ۱۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: آن زمان بنیانگذاران اتحادیه فعالیت مستمر خود را از کمیته دفاع از حقوق کارگران قراردادی و پیمانی آغاز کردند و با تلاش خود امروز اتحادیه را به جایگاه فعلی رسانده‌اند.

حبیب زاده در پایان گفت: تاریخچه شکل گیری و فعالیت اتحادیه کارگران پیمانی و قراردادی الگوی مناسبی برای فعالیت تشکل های صنفی کارگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز