خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار خبر داد:

رایزنی نمایندگان کارگری با کارفرمایان برای افزایش مزد ۹۲

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۲

دومین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد سال ۹۲‏، صبح فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه در محل وزارت تعاون، ‏ کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

دومین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد سال ۹۲‏، صبح فردا (هفتم اسفند ماه) در محل وزارت تعاون، ‏ کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و در حاشیه این جلسات نمایندگان كارگری برای افزایش مزد سال آینده با نمایندگان كارفرمایان دیدار خواهند كرد.

اولیا علی بیگی، رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: پیش از این شورای عالی کار در خصوص تعیین حداقل مزد سال ۹۲ یک جلسه در اواخر بهمن ماه برگزار کرده بود.

این مقام کارگری افزود: پیش از برگزاری جلسات ویژه تعیین مزد شورای عالی کار‏، آخرین وضعیت اقتصادی افراد جامعه‏ واحدهای تولیدی و دولت در نشست کمیته مزد این شورای بررسی شده است.

رئیس هیات مدیره کانوعالی شوراهای اسلامی کار کشور پیش بینی کرد: طبق روال مرسوم شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد سال ۹۲ تا چهار یا پنج جلسه تشکیل خواهد داد.

وی گفت: آقایان احمد رضا معینی از اصفهان‏، محمد احمدی از استان قزوین و هوشنگ درویشی از استان خوزستان به عنوان اعضای کارگری دارای حق امضا در جلسات مزد شورای عالی کار حضور دارند.

علی‌بیگی با استناد به برآوردهای تشکل متبوع خود در مورد اینکه ه اکنون یک خانواده چهار نفره برای زنده ماندن ماهانه یک میلیون ۳۱۶ هزار تومان هزینه دارد‏ گفت: اعضای کارگری شورای عالی کار برای آنکه بیشترین مبلغ به عنوان حداقل مزد سال ۹۲ تعیین شود بصورت جداگانه با نمایندگان کارفرمایی نیز دیدار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز