خبرگزاری کار ایران

اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیرهٔ این تشکل کارگری انتخاب شدند؛

برگزاری اولین مجمع عمومی اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۵

عباس رضایی، منوچهر یار احمدی، موسی هندیجانی، سید علی موسوی نیا، علیرضا ملکوتی، علی لطیفی و غلامرضا رفیعیان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه سال جاری اولین مجمع عمومی اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیرهٔ این تشکل کارگری برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، عباس رضایی، منوچهر یار احمدی، موسی هندیجانی، سید علی موسوی نیا، علیرضا ملکوتی، علی لطیفی و غلامرضا رفیعیان با کسب بیشترین آراء از مجمع عمومی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیرهٔ اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام انتخاب شدند.

همچنین شمس الله همیشه بهار، مسعود رحمانی و فرزاد علیزاده اعضای علی البدل هیات مدیرهٔ این تشکل کارگری را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، جهاد لطیفی، پیمان سعیدی و ناصر احمدی به عنوان بازرسان اصلی و علیرضا بهادری به سمت بازرس علی البدل اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام انتخاب شده‌اند.

گفتنی است اولین مجمع عمومی عادی سالانهٔ اتحادیهٔ کارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام با حضور ۳۸ تن از فعالان کارگری برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز