خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

۸۷ هزار نفر بازنشسته فولاد ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۷

«غضنفری می‌گوید برای راه اندازی نیازمند سرمایه گذار خصوصی هستند در حالی که سرمایه گذار خصوصی آمده ولی به دلیل نبود مدیر مسئول‌‌‌ رها کرده است و وزیر صنعت تجارت نیز برای راه اندازی نساجی امروز و فردا می‌کند.»

نماینده مردم قائم شهر و جویبار گفت: ۸۷ هزار بازنشسته صنعت فولاد کشور که در معادن یا گرمای بیش از حد کار كرده‌اند، سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید هادی حسینی در تذکر شفاهی خود در شصت و سومین جلسه علنی مجلس نهم درباره كارگران نساجی مازندران نیز گفت: تدکر من خطاب به آقای غضنفری  است چراکه رئیس جمهوری در سفر استانی خود به قائم شهر قول داده بودند نساجی این شهرستان را راه اندازی می‌کنند اما هنوز از سوی غضنفری در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

وی در ادامه افزود: غضنفری می‌گوید برای راه اندازی نیازمند سرمایه گذار خصوصی هستند در حالی که سرمایه گذار خصوصی آمده ولی به دلیل نبود مدیر مسئول‌‌‌ رها کرده است و وزیر صنعت تجارت نیز برای راه اندازی نساجی امروز و فردا می‌کند.


نماینده مردم قائم و جویبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری دیگر به وزیر صنعت معدن تجارت بیان کرد: ۸۷ هزار بازنشسته مظلوم صنعت فولاد سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند آیا اگر ما یک ماه حقوق خود را دریافت نکنیم می‌توانیم مشکلات گرانی‌های موجود در کشور را تحمل کنیم. من به وزیر تذکر می‌دهم که نسبت به این موضوع رسیدگی کند و مشکلات را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز