خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی استان یزد

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۲

این تفاهم نامه بر اساس اسناد بالادستی نظام، طرح جامع توانمندسازی و تحول اجتماعی و نیز پرداختن به امور مرتبط با اقشار آسیب پذیر و یا در معرض آسیب‌های اجتماعی به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی کشورمنعقد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از انعقاد تفاهم نامه‌ای میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل بهزیستی استان یزدخبر داد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله کارگر درباره ی این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه بر اساس اسناد بالادستی نظام، طرح جامع توانمندسازی و تحول اجتماعی و نیز پرداختن به امور مرتبط با اقشار آسیب پذیر و یا در معرض آسیب‌های اجتماعی به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی کشورمنعقد شد.

وی ادامه داد: توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی و شغلی به منظور کارآفرینی، ایجاد مشاغل خانگی، احراز شغل مناسب، بازتوانی و آماده شدن جهت یک زندگی مستقل و پایدار و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در بین آنان یکی از اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.

کارگر با اشاره به مفاد آورده شده در این تفاهم نامه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز بهزیستی استان، تهیه و تدوین استاندارد‌ها و پاره استانداردهای آموزشی خاص، معرفی جامعه هدف مهارت آموخته به مراکز کاریابی و بنگاه‌های اقتصادی، آموزش معرفی شده گان در قالب طرح بهشت (پذیرش خیّرین کارآموز توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای)، برگزاری آزمون‌های مهارتی و ارائه گواهینامه مهارت از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در این تفاهم نامه است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در پایان مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را دوسال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز