خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تحول اداری و كارآفرینی وزارت نفت خبر داد:

تشکیل ۱۳ کارگروه رسیدگی به درخواست‌های کارکنان صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۳

بازدید‌ها از همه تاسیسات و شرکت‌های مستقر صنعت نفت در مناطق عملیاتی انجام می‌شود/ کارکنان به دو صورت کتبی و شفاهی درخواست‌های خود را ارائه می‌کنند.

مدیرکل تحول اداری و کارآفرینی وزارت نفت از تشکیل ۱۳ کارگروه رسیدگی به درخواست‌های کارکنان صنعت نفت در مناطق اهواز، عسلویه، سرخس و خانگیران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی، نازیلا عاکفیان با بیان اینکه در سفرهای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت به مناطق اهواز و عسلویه ۱۲ کارگروه برای بررسی مسائل مطرح شده از سوی مسئولان شرکت‌ها و کارکنان شرکت‌ها تشکیل شده است، افزود: در سفر به منطقه سرخس و خانگیران نیز، یک کارگروه تشکیل می‌شود که بنا به موضوع، اعضای کارگروه تغییر می‌کنند.

مدیرکل تحول اداری و کارآفرینی وزارت نفت درباره چگونگی انتخاب مناطق عملیاتی برای بازدید‌ها تصریح کرد: سفر‌ها یا به درخواست مسئولان منطقه یا براساس بررسی‌های مرکز اطلاع رسانی این معاونت انجام می‌شود، ضمن اینکه این مرکز به صورت روزانه همه درخواست‌ها و نیازهای کارکنان و مسئولان صنعت نفت را در همه مناطق ایران رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه بازدید‌ها از همه تاسیسات و شرکت‌های مستقر صنعت نفت در مناطق عملیاتی انجام می‌شود، تصریح کرد: در هر شرکت نیز سه جلسه با مسئولان و مدیران میانی، کارکنان شرکت‌ها و خانواده‌های آنان انجام می‌شود که در جلسه با کارکنان، دکتر کریم سلحشور، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت و همه مدیران کل این معاونت به همراه مدیر منابع انسانی شرکت اصلی در پنل حاضر می‌شوند.

مدیرکل تحول اداری و کارآفرینی وزارت نفت با بیان اینکه کارکنان به دو صورت کتبی و شفاهی درخواست‌های خود را ارائه می‌کنند، افزود: درخواست‌های کتبی بر اساس فرمی است که مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی این معاونت تهیه کرده و شماره پیگیری نیز شماره تماس کارکنان است.

به گفته وی، بیشترین درخواست ارائه شده در این سفر، پرسش‌هایی درباره چگونگی تبدیل وضعیت نیرو‌ها به قرارداد مستقیم، تعیین تکلیف در زمینه حقوق و سایر مزایای نیروهای قراردادی بود، ضمن آنکه نیروهای رسمی، درخواست‌هایی برای اشتغال فرزندان کارکنان و استفاده از منازل مسکونی داشتند.

عاکفیان ادامه داد: به طور میانگین در هر سفر حدود ۲ هزار نامه در اختیار همکاران قرار می‌گیرد که بعد از بازگشت به تهران، به همه نامه‌ها رسیدگی و در صورت نیاز به نهاد مربوطه برای رسیدگی ارسال می‌شود و در ‌‌نهایت ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز پاسخ‌ها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مصوبه‌های دکتر سلحشور در این بازدید‌ها لازم الاجراست، تاکید کرد: برای اطمینان از عملی شدن دستورهای ایشان، یک تیم بازرسی از معاونت منابع انسانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود.

به گفته مدیرکل تحول اداری و کارآفرینی وزارت نفت، تا پایان امسال نیز دو سفر دیگر در ماه‌های آذر و بهمن به مناطق عملیاتی انجام می‌شود، اما از دو هفته قبل از بازدید معاون وزیر نفت و هیئت همراه وی به مسئولان و کارکنان منطقه اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولیت هماهنگی با واحدهای مربوطه برای بازدید، پیگیری مصوبه‌ها، تشکیل کارگروه و روند اجرای آن به عهده اداره کل بهره وری و تحول اداری وزارت نفت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز