خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری:

قانون كار، محور عملكرد دولت آینده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶

مطالبات کارگران از مطالبات باقی مردم کشور جدا نیست، چرا که كارگران پر جمعیت‌ترین قشر جامعه را تشکیل می‌دهند/ وجود نگاهی رو به جلو در دولت بعدی، می‌تواند تعیین کننده میزان احقاق مطالبات اقشار مختلف مردم باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اجرای درست قانون كار از سوی دولت‌ها گامی در جهت احقاق حقوق كارگران است.

سید رمضان شجاعی کیاسری با تاكید بر اینكه مطالبات کارگران از مطالبات باقی مردم کشور جدا نیست، چرا که كارگران پر جمعیت‌ترین قشر جامعه را تشکیل می‌دهند، به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: متاسفانه طبق شواهد، این طور به نظر می‌رسد که حقوق کارگران به طور کامل استیفا نشده است اما نکته‌ای که اینجا مطرح می‌شود این است که دولت دهم رو به اتمام است و دولت بعدی باید برنامه‌ای رو به جلو برای کارگران و توجه به حقوق آن‌ها داشته باشد.
شجاعی کیاسری تصریح کرد: ما احقاق حقوق کارگران را جزء مهم‌ترین مطالبات مردم می‌دانیم و در این زمینه باید قانون کار به درستی از سوی دولت‌ها اجرا شود.
وی ادامه داد: توجه ویژه به قانون کار از جمله مهم‌ترین کارهایی است که دولت بعدی باید در دستور کار خود داشته باشد و هر کجا نیز نقص، یا ایرادی دید و یا حتی نیاز به تغییراتی بود باید آن را با مجلس در میان بگذارد و لایحه به مجلس بدهد. قطعا مجلس نیز این مساله را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد.
نماینده ساری در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص حضور نماینده کارگران در مجلس تاکید کرد: حضور نمایندگان کارگری در مجلس قطعا موثر است چراکه کارگران بزرگ‌ترین و سازنده‌ترین قشر هستند.
وی افزود: نمایندگان کارگران در مجلس می‌توانند در استیفای حقوق کارگران موثر باشند و اگر هم تاثیری نداشته باشند قطعا کارگران اقدام به جایگزین کردن نمایندگانشان در مجلس می‌کنند.
شجاعی کیاسری در پایان اظهار داشت: وجود نگاهی رو به جلو در دولت بعدی، می‌تواند تعیین کننده میزان احقاق مطالبات اقشار مختلف مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز