خبرگزاری کار ایران

عرضه فولاد سازان بزرگ کشور در تالار محصولات صنعتی و معدنی

asdasd

شرکت های ذوب آهن اصفهان و شرکت فولاد خوزستان امروز نسبت به عرضه کالا در تالار محصولات صنعتی و معدنی اقدام می کنند.

دو فولاد ساز بزرگ کشور روز یکشنبه نسبت به عرضه کالا در تالار محصولات صنعتی و معدنی اقدام می کنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از بورس کالای ایران، ذوب آهن اصفهان امروز  11 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن آلیاژ سازی را در حالی بر روی تابلوی عرضه می برد که در صورت وجود تقاضا عرضه خود را تا 89 هزار و 100 تن دیگر افزایش خواهد داد.

 همچنین فولاد خوزستان 10 هزار تن شمش بلوم را با افزایش عرضه 30 هزار تن در صورت تقاضای بازار، در این تالار عرضه می کند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین در روز چهارشنبه شاهد عرضه 690 تن شمش آلیاژ و بیلت شرکت ایرالکو، تا 500 تن مس مفتول دنیای مس در صورت تقاضا و140 تن سولفور مولیبدن، 22 هزار تن مس کم عیار  و 15 تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی مس خواهد بود.

این شرکت همچنین در صورت وجود تقاضا، 3500 تن مس کاتد و 3500 تن مس مفتول را عرضه می کند. کک سازی زرند نیز نسبت به عرضه 160 تن کک متالورژی 140-60 اقدام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز 30 هزار و 280 تن انواع قیر و مواد پلیمری شرکت های نفت پاسارگاد، نفت جی، پلی پروپیلن جم، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی امیرکبیر عرضه می شود و شرکت نفت جی در صورت تقاضا عرضه قیر را به میزان 9 هزار تن دیگر افزایش می دهد.

کارگزاران تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در روز چهارشنبه 400 تن انواع ذرت، جو و کنجاله سویا را در این تالار عرضه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز