خبرگزاری کار ایران

طی هفته جاری تحقق یافت؛

رشد 7 درصدی شاخص کل بورس

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۷

در میان صنایع مختلف صنعت سایر مالی توانست بازدهی مثبت 18.85 درصدی را به دست آورد و درصدر صنایع پربازده قرار گیرد.

بازار سهام معاملات این هفته خود را با رشد قیمت ها و شاخص کل به پایان رسانید، بطوریکه شاخص کل با افزایش حدود هفت درصدی از محدوده 45 هزار و 671 واحدی در ابتدای هفته جاری در ایستگاه 48 هزار و 916 واحدی در آخرین روز معاملاتی ایستاد.

به گزارش ایلنا، در میان صنایع مختلف صنعت سایر مالی توانست بازدهی مثبت 18.85 درصدی را به دست آورد و درصدر صنایع پربازده قرار گیرد.

معاملات این هفته تالار شیشه ای در حالی به کار خود خاتمه داد که 269 نماد بازدهی مثبت را برای سهامداران خود به ارمغان آوردند، سه نماد بدون کسب بازدهی مثبت یا منفی به کار خود پایان دادند و در نهایت مابقی نمادها یعنی 53 نماد با تحقق بازدهی منفی همراه شدند.

در پایان این گزارش می افزاید، 57 هزار و 232 کد معاملاتی با جا به جایی بالغ بر چهار میلیارد و 918 میلیون سهم طی 271 هزار و 37 دفعه معامله، حجم معاملاتی به ارزش 17 هزار و 111 میلیارد ریال را رقم زدند و در میان تمام شرکت های فعال معاملات هفته جاری، سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با جابه جایی یک میلیارد و 751 میلیون سهم به عنوان پرگردش ترین سهم بازار و سهام شرکت بیسکویت گرجی به عنوان کم گردش ترین سهم بورس مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز