خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر خبر داد:

پایان ارزش گذاری باشگاه پرسپولیس تا ماه آینده

کد خبر : ۶۷۲۹۷

تامین سرمایه سپهر در سال گذشته متعهد پذیره نویسی بانک خاورمیانه و آینده شده بود و پس از انجام اقدامات لازم هم اکنون این بانک ها با سرمایه به ترتیب 4 هزار میلیارد ریال و 8 هزار میلیارد ریال در حال فعالیت هستند و مجمع موسس آنها تشکیل شده است.

 تصمیم گیری برای نحوه واگذاری سهام این باشگاه به عهده سازمان خصوصی سازی است.

به گزارش ایلنا، بهروز زارع در نشستی خبری اظهارکرد: ارزش گذاری این باشگاه به سفارش سازمان خصوصی سازی انجام می شود و به همین دلیل مجاز به اعلام روش های ارزش گذاری نیستیم.

وی با بیان آنکه، برای ارزش گذاری از سه تکنیک متفاوت استفاده می شود، گفت: باشگاه پرسپولیس در گذشته قیمت گذاری شده بود اما قرار شده ارزش گذاری به صورت مجدد انجام شود.

زارع تصریح کرد: تصمیم گیری برای نحوه واگذاری سهام این باشگاه به عهده سازمان خصوصی سازی است.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر با بیان آنکه در سال گذشته این شرکت وارد حوزه بانکی کشور شده است، اظهارداشت: از آنجایی که اقتصاد کشور بانک محور است،ایجاد و توسعه بانک ها از اهمیت زیادی برخوردار است به خصوص که پس از بروز اخلال مالی سال 89 در سیستم بانکی پیچیدگی های این بخش بیشتر نیز شده است.

زارع تصریح کرد: تامین سرمایه سپهر در سال گذشته متعهد پذیره نویسی بانک خاورمیانه و آینده شده بود و پس از انجام اقدامات لازم هم اکنون این بانک ها با سرمایه به ترتیب 4 هزار میلیارد ریال و 8 هزار میلیارد ریال در حال فعالیت هستند و مجمع موسس آنها تشکیل شده است.

وی گفت: با توجه به اقدامات بانک مرکزی برای ساماندهی بازار پولی و موسسات، این شرکت در سال جاری نیز اقداماتی در این زمینه انجام می دهد که در آینده اعلام می شود.

** انتشار اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهام برای اولین بار

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر از انتشار 200 میلیارد ریال اوراق مشارکت سینا دارو و 200 میلیارد تومان پتروشیمی پردیس در سال جاری خبر داد وگفت: قرار است برای اولین بار اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهام پتروشیمی پردیس با 20 درصد سود علی الحساب ابتدای تیر ماه سال جاری منتشر شود.

وی بابیان آنکه، این اوراق دو ساله بوده و پس از سررسید امکان تبدیل آن به سهام وجود دارد، اظهارداشت: این اوراق برای تامین مالی فاز دوم این شرکت به فروش می رسد.

وی گفت: تبدیل اوراق مشارکت به سهام برای افزایش رغبت مردم به خرید اوراق مشارکت و رشد احساس مشارکت در طرح ها اجرا می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز