خبرگزاری کار ایران

امروز در فرابورس؛

110میلیون اوراق بهادار معامله شد

کد خبر : ۳۳۳۷۶

در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد مشارکت نارنجستان با 56 هزار و 160 برگه، اجاره مپنا با 35هزار و170برگه و گواهی سپرده انصار با 30 هزار و 640 برگه داشتند.

در معاملات فرابورس 110میلیون اوراق بهادار به ارزش 443.4 میلیارد ریال در 7958 نوبت دست به دست شد.
به گزارش ایلنا، امروز در بازار معاملات فرابورس 110میلیون سهم به ارزش 434میلیارد و 474میلیون ریال معامله شد و در میان شرکت‌های فرابورسی بیشترین حجم معاملات به دو بانک خاورمیانه و دی به ترتیب با معامله 76.8 و 10.5میلیون سهم تعلق گرفت از سوی دیگر با معامله 91سهم پتروشیمی امیرکبیر و 100سهم کارخانجات کابل سازی کمترین حجم معاملات به این دو شرکت اختصاص یافت.
همچنین در میان شرکت‌هایی که بیشترین رشد قیمت را داشتند، زرین معدن آسیا همچنان با رشد 5 درصدی در صدر قرار گرفت و هر سهم آن به 10هزارو 210 ریال رسید و پس از آن سرمایه گذاری تدبیرگران فارس خوزستان بود که با 4.9درصد رشد و قیمت هر سهم 1268 ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.
این در حالی است که دو شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و مرجان کار با افت 4.9درصد و4.6درصد بیشترین کاهش قیمت را در میان سایر شرکت‌ها کسب کردند.
براساس این گزارش در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد مشارکت نارنجستان با 56 هزار و 160 برگه، اجاره مپنا با 35هزار و170برگه و گواهی سپرده انصار با 30 هزار و 640 برگه داشتند.

بازگشایی نماد معاملاتی شركت بیمه پاسارگاد
نماد معاملاتی شركت بیمه پاسارگاد "بپاس" پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد، معامله شد.
طبق اعلام ناظر فرابورس، نماد معاملاتی 3 شركت بیمه سامان، سرمایه گذاری اقتصاد نوین و صنایع پتروشیمی دهدشت با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، معامله شد. همچنین با توجه به گشایش نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شركت بیمه سامان 12دی در بازار اول فرابورس ایران، كارگزاران می بایست نسبت به تعیین كارگزار ناظر برای مشتریان خود در سامانه معاملاتی، اقدام کنند.

گفتنی است هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن با کاهش 2درصد در مرز 540 هزار ریال معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز