خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی ایرانسل عنوان كرد:

15 درصد تخفیف مکالمه داخل شبکه سیم کارتهای اعتباری

کد خبر : ۶۹۶۳۰

متقاضیان استفاده از این طرح همچنین می توانند با مراجعه به لینک کنترل اینترنتی در سایت ایرانسل و کلیک بر روی گزینه خدمات ارزش افزوده و سپس انتخاب تخفیف گروهی نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام کنند.

در جشنواره بهار ایرانسل که از 27 فروردین آغاز و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند از 15درصد تخفیف مکالمه داخل شبکه برای 5 تا 20 شماره دلخواه خود بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: در ادامه طرح های تخفیفی جذاب ایرانسل و در جشنواره بهار 92،تمامی مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند با فعال سازی سرویس تخفیف گروهی از 15 درصد تخفیف مکالمه داخل شبکه ایرانسل استفاده کنند.

آرش کریم بیگی افزود: مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند با انتخاب یکی از 3 گروه "خانواده من"، "دوستان من" و "همکاران من، به ترتیب از 1 تا 5، 1 تا 10 و 1 تا 20 شماره را انتخاب کنند تا هزینه تمامی مکالماتشان با این شماره ها، هم برای آنان و هم برای اعضای آن گروه با 15درصد تخفیف محاسبه شود.

مدیر روابط عمومی ایرانسل خاطرنشان کرد:در صورتی که مشترکین علاقه مند به استفاده از این سرویس با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنند، علاوه بر اینکه تماس های داخل شبکه شان با اعضای آن گروه با 15 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این میزان تخفیف می شود.

وی اظهار داشت: علاقه مندان به استفاده از طرح تخفیف گروهی"خانواده من" می توانند با استفاده از کد دستوری #1*1*340*، مشترکین علاقه مند به استفاده از تخفیف گروهی"دوستان من" با استفاده از کد دستوری #2*1*340* و مشترکینی که مایل به استفاده از طرح تخفیف "گروهی همکاران" من هستند می توانند با استفاده از کد دستوری #3*1*340* این طرح را بر روی سیم کارتهای اعتباری خود فعال کنند.

کریم بیگی اضافه کرد: متقاضیان استفاده از این طرح همچنین می توانند با مراجعه به لینک کنترل اینترنتی در سایت ایرانسل و کلیک بر روی گزینه خدمات ارزش افزوده و سپس انتخاب تخفیف گروهی نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل تصریح کرد: تعرفه راه اندازی سرویس تخفیف گروهی خانواده من 600 تومان، سرویس تخفیف گروهی دوستان من 2 هزار و 700 تومان و سرویس تخفیف گروهی همکاران من 11 هزار و 400 تومان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز