خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات خبرداد:

برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های کشور در مجامع بین المللی

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۰

در حال حاضر کشورهای پیشرفته درصدد هستند تا با استفاده از سیستم های ماهواره ای، خدمات ارزش افزوده جدید از طریق تلفن همراه به کاربران خود ارایه کنند و کشور ما نیز باید روی این دست از موضوعات برنامه ریزی و اقدام های لازم را عملیاتی کند.

برنامه ریزی لازم به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در کشور و بهره مندی از توان متخصصان داخلی در راستای حضور موثر در مجامع بین المللی صورت گرفته است.
به گزارش ایلنا، محمد حسن نامی در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بیشترین دانشمندان، متخصصان و متفکران کشور در این حوزه فعال هستند و می بایست از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد، در همین راستا زمینه های فعالیت در بخشهای مختلف در کشورهای جهان شناسایی و احصاء شده که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، فعالیت های لازم عملیاتی شود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی به منظور توسعه و سرمایه گذاری برای ارایه خدمات جدید به مردم صورت گرفته و در این راستا هماهنگی با بخش های مختلف از جمله شرکت مخابرات انجام شده است.
نامی ادامه داد: در حال حاضر کشورهای پیشرفته درصدد هستند تا با استفاده از سیستم های ماهواره ای، خدمات ارزش افزوده جدید از طریق تلفن همراه به کاربران خود ارایه کنند و کشور ما نیز باید روی این دست از موضوعات برنامه ریزی و اقدام های لازم را عملیاتی کند.
وزیر ارتباطات با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای ایجاد هاب منطقه ای گفت: به منظور ایجاد کریدر شمال به جنوب و انتقال اینترنت کشورهای مختلف از مسیر ایران موفقیت های بزرگی بدست آمده است.
وی تاکید کرد: اما این موضوع کافی نیست ودر این خصوص تلاش های زیادی در دست اجرا است تا با انتقال پهنای باند به کمک ظرفیت های موجود، سودآوری برای کشور محقق شود.
نامی با اشاره به حمایتهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مجموعه وزارت ارتباطات اظهار داشت: امیدواریم این چتر حمایتی همچنان پشتیبان خدمتگذاران به ملت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز