خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور؛

10 هزار واحد مسكن مهر در استان هرمزگان بهره برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۸

10 هزار و 303 واحد مسكونی صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد كه چهار هزارو 800 واحد مسكن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و سه هزار و 503 واحد مسكونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و دو هزار واحد از آن در بافتهای فرسوده قرار دارند.

 بندرعباس - ایلنا: با حضور رئیس جمهور در یكی از مجتمع های مسكن مهر در شهرك پیامبر اعظم بندرعباس بهره برداری از 10 هزار و 303 واحد مسكونی مهر در سطح استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از بندرعباس، صبح امروز با حضور دكتر احمدی نژاد 10هزار و 303 واحد مسكونی مهر در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: از 10 هزارو 303 واحد مسكن مهر، چهار هزارو 800 واحد مسكن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت افتتاح ‌شد و در شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت نیز سه هزار و 503 واحد مسكونی مهر بهره‌برداری رسید.

مهدی زندیه وكیلی افزود: از 10 هزارو 303 واحد مسكونی مهر در استان 2000 واحد مسكونی در بافتهای فرسوده نوسازی شده اند.

وی گفت:میانگین زیربنای مفید هر واحد مسكونی 76 متر مربع می باشد و متقاضیان مسكن مهر از تسهیلات بانكی 250 میلیون ریالی استفاده كرده اند.

زندیه وكیلی با اشاره به نیازهای رفاهی و آموزشی افزود: در مجتمع های احداثی مسكن مهر به نیازهای فرهنگی توجه ویژه ای شد و در این واحد ها 12 باب مدرسه، 14 باب مسجد، 3 سالن ورزشی چند منظوره، فضای سبز و پارك بازی احداث شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز