خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه گوشت گاوی به ایلنا خبرداد:

واردات گوشت قرمر از استرالیا /اعلام قیمت انواع گوشت قرمز

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۲۱

عرضه گوشت‌های گرم که از استان سیستان و بلوچستان به تهران وارد می‌شود همچنان ادامه دارد و با قیمت ۲۳ هزار و پانصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رییس اتحادیه گوشت گاوی گفت: درحال حاضر کمبودی در تامین گوشت وجود ندارد و قیمت گوشت روند کاهشی به خود گرفته است.

علی خندان رییس اتحادیه گوشت گاوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ماه اخیر تشدید کنترل خروج غیرقانونی دام در کشور صورت گرفت که باعث شد که قیمت‌ها در بازار داخلی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

خندان با اشاره به کاهش قیمت گوشت ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۲۲ هزار تومان و هر كیلوگرم گوشت گوساله ۱۹ هزار تومان درب کشتارگاه به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه گوشت گاوی با اشاره به واردات گوشت ازكشورهای خارجی، گفت: در حال حاضر واردات گوشت از كشور برزیل انجام می‌شود، ضمن اینكه ارز لازم برای واردات گوشت از استرالیا هم تامین شده است و به زودی واردات از استرالیا آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: گوشت برزیلی در منطقه علی آباد توزیع می‌شود و هر کیلو گرم گوشت وارداتی گردن ۱۶ هزار و دویست تومان، سردست ۱۶ هزار و هفتصد تومان و ران ۱۶ هزار و نهصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی در پایان افزود: عرضه گوشت‌های گرم که از استان سیستان و بلوچستان به تهران وارد می‌شود همچنان ادامه دارد و با قیمت ۲۳ هزار و پانصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز