خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان حمایت خبر داد:

بازرسی از 219 هزار و 286 واحد صنفی در كشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۹۲

معاون بازرسی سازمان حمایت از 219 هزار و 286 بازرسی از سطح واحدهای عمده و خرده فروشی میوه و تره‌بار در کشور از سوی این سازمان خبر داد.

معاون بازرسی سازمان حمایت از 219 هزار و 286 بازرسی از سطح واحدهای عمده و خرده فروشی میوه و تره‌بار در کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: 18 هزار فقره پرونده به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال برای میوه و تره بار تنظیم شده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی فراهانی با بیان اینکه سازمان حمایت با اجرای طرح‌های نظارتی ویژه و اعمال قانون، از تخلفات احتمالی برخی افراد سودجو در سطح بازار جلوگیری می‌کند افزود: طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها و ماه رمضان از اول فروردین ماه سال جاری تا 16 تیرماه با اولویت کالایی مواد غذایی، مواد لبنی و پروتئینی، لوازم‌التحریر، کیف و کفش، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی، واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش و پایانه‌های مسافربری انجام شده و کماکان نیز ادامه دارد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه‌ها و ماه رمضان در بخش میوه و تره‌بار در سراسر کشور گفت: با توجه به تقاضای همیشگی بازار مصرف میوه و تره‌بار در طی سال و افزایش تقاضای این محصولات در برخی از مقاطع زمانی این سازمان هر ساله به منظور پایش مستمر بازار و تنظیم و کنترل بازار مصرف کالاها از جمله میوه و تره بار طرح‌های نظارتی ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز