خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غلات، حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی:

خرید تضمینی گندم ۵۰ درصدی افزایش داشته است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۸

«از آغاز خرید گندم تضمینی توسط دولت تا کنون ۴هزار و دویست تن گندم خریداری شده است./ خرید تضمینی گندم تا آذر ماه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود که به ۸ میلیون تن برسد البته مشروط به اینکه بخش بازرگانی دولت خرید را به موقع انجام دهد.»

مدیرکل دفتر غلات و حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: میزان خرید گندم تضمینی نسبت به خرید پارسال در مدت مشابه ۵۰ درصد افزایش داشته است.

«دلاور حیدرپور» در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: از آغاز خرید تضمینی گندم توسط دولت تا کنون ۴هزار و دویست تن گندم خریداری شده است که ۲ هزار و چهارصد تن خرید دولتی است و هزار و هشت صد تن خرید تشکلات آزاد همچون کارخانجات ماکارونی است.

حیدرپور ادامه داد: خرید تضمینی گندم تا آذر ماه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود که به ۸ میلیون تن برسد البته مشروط به اینکه بخش بازرگانی دولت خرید را به موقع انجام دهد.

مدیرکل استراتژیک غلات و حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم کیلویی هفتصد و بیست تومان است که نسبت به قیمت خرید آزاد آن هشتاد تومان ارزان‌تر است.

وی تاکید کرد: اگر دولت کمتراز میزان پیش بینی شده خرید کند برای تامین آرد نانوایی‌ها با کمبود روبرو می‌شود و باید به واردات روی آورد که سبب خروج ارز از کشور خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز