خبرگزاری کار ایران

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار:

قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی ۱۵ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۸

«قیمت شیرخام در درب دامداری از ۹۳۰ تومان به ۱۰۸۰ تومان و از ۹۶۰ تومان به ۱۱۱۰ تومان درب کارخانه افزایش یافته است/ امید است همانطور که گفته شده است مابه‌التفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای به کالا‌های اساسی یارانه پرداخت شود.»

عضو هیئت مدیره مرکزی شرکت تعاونی کشاورزی و دامپروری مهاد اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش ۱۵ درصدی در قیمت شیر و سایر لبنیات اعمال شده است، البته قرار بر این بوده است که برای دامداران جو، ذرت، سبو و سویا به قیمت مصوب تامین شود.

احمد مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قیمت شیرخام در درب دامداری از ۹۳۰ تومان به ۱۰۸۰ تومان و از ۹۶۰ تومان به ۱۱۱۰ تومان درب کارخانه افزایش یافته است.

عضو هیئت مدیره مرکزی شرکت تعاونی کشاورزی و دامپروری مهاد با بیان اینکه توافق شده تا شیرخام ۶/۵ درصد و فرآورده‌های لبنی ۹ درصد زیر قیمت کار‌شناسی شده دادگستری افزایش یابند، گفت: افزایش قیمت حدود ۱۵ درصد است که با توجه به تورم ۳۲ درصدی ناچیز است.

وی بیان کرد: امیدواریم که نهاد‌ه‌ها به قیمت مصوب به دست تولید کنندگان برسد و تولید کننده افزایش هزینه نداشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: امید است همانطور که گفته شده است مابه‌التفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای به کالا‌های اساسی یارانه پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز