خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه شیشه و آئینه تهران در گفتگو با ایلنا:

طبق حكم دیوان عدالت اداری انتخابات امور صنفی تولیدی تجدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۹۰

«در حال حاضر پس از طی روند اداری حكم دیوان عدالت اداری در خصوص این انتخابات صادر شده و مجمع امور صنفی وزارت صنعت باید مجدد انتخابات را برگزار كند.»

رییس اتحادیه شیشه و آئینه تهران گفت: دیوان عدالت اداری در خصوص انتخابات غیر موجه امور صنفی تولیدی رای صادر كرد.

محمد علی قنبری، رییس اتحادیه شیشه و آئینه تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با غیر موجه خواندن انتخابات امور صنفی تولیدی اظهار داشت: بنده یكی از افرادی بودم كه به نحوه برگزاری این انتخابات اعتراض داشتم و به دیوان عدالت اداری شكایت كردم.

وی خاطر نشان كرد: انتخابات مجمع امور صنفی تولیدی در تاریخ 20 اردیبهشت 91 برگزار شد و 3 تن از افرادی كه صلاحیت شركت در این انتخابات را نداشتند برگزیده شدند.

قنبری افزود: روند انتخابات موجه نبود و افرادی كه انتخاب شدند پروانه كسبشان مربوط به شهر ری بود در صورتی كه باید مربوط به تهران باشد و در برگزاری این انتخابات قوانین و آئین نامه ها را در نظر نگرفته بودند.

وی خاطر نشان كرد: در حال حاضر پس از طی روند اداری حكم دیوان عدالت  اداری در خصوص این انتخابات صادر شده و مجمع امور صنفی وزارت صنعت باید مجدد انتخابات را برگزار كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز