خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت خبرداد:

آغاز توزیع سبدکالاهای رمضان کارمندان

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۶

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تهران هم در 5 نقطه شهر تهران و 22 نقطه شهرهای استان برگزار می شود/قیمت این کالاها همان قیمت تمام شده است که که حدود 20 تا 25 درصد پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت از آغاز توزیع سبد کالایی ویژه ماه رمضان برای 2.2 میلیون کارمندان دولت و فرهنگیان خبر داد و گفت: از سه هفته پیش مقدمات اجرای این طرح فراهم شده و هم اکنون نیز آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حسن رادمرد افزود: این سبد کالایی شامل برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ و در صورت فراهم شدن امکانات گوشت قرمز هم خواهد بود و همه نهادها و دستگاه های مشمول با پرداخت پول آن می توانند این سبد کالایی را از تعاونی های کارمندان و فرهنگیان تحویل بگیرند و توزیع کنند.
 
وی گفت: قیمت این کالاها همان قیمت تمام شده است که که حدود 20 تا 25 درصد پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود.
 
رادمرد افزود: تاکنون برای برگزاری 356 نمایشگاه عرضه مستقیم کالاها برنامه ریزی شده است که در هر استانی متناسب با شرایط آن فعال خواهد شد و کالاهای پرتقاضا از جمله کالاهای ذکرشده و شیرینی و زولبیا و بامیه توزیع می شود.
 
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تهران هم در 5 نقطه شهر تهران و 22 نقطه شهرهای استان برگزار می شود که زمان آن را استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مشخص و اطلاع رسانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز