خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:

اصلاح قرارداد آزادراه تهران- شمال با بنیاد مستضعفان/افتتاح پل زال- اندیمشك در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۶

زمین‌ها به عنوان آورده دولت به بنیاد داده شده بود لذا بعد از اصلاح قرارداد تمام اراضی و مفاد قرارداد قدیم مورد توجه قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد زمین‌ها پس گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه‌های آزادراهی در هفته دولت خبر داد.

احمد صادقی مدیرعامل شركت ساخت و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدامات جدید انجام شده در آزادراه تهران- شمال اظهار داشت: بنا به مصوبه قدیمی كه داشتیم مناطق دو و سه آزادراه تهران- شمال از بنیاد گرفته شد و به مركز خاتم از سپاه داده شد.
وی ادامه داد: همانطور كه می‌دانید فاز 4 نیز به پایان رسید و منطقه یك هم به صورت فاینانس در حال اجراست.

صادقی خاطرنشان كرد: طبق قراردادی كه با بنیاد مستضعفان داشتیم  18 میلیون متر مربع زمین به عنوان حق دولت به بنیاد مستضعفان داده شده بود كه متاسفانه بنیاد نتوانست به طور مناسبی به تهعدات خود عمل كند لذا ضمن گرفتن حق اجرای قازهای آزادراه تهران شمال از بنیاد قرار شد كه در مورد این زمین‌ها هم تصمیم گیری شود.

وی اضافه كرد: البته هنوز میزان دقیق زمین‌هایی مورد استفاده بنیاد و حق الزحمه آنها مشخص نیست ولی قرار است كه به زودی ضمن بررسی این موارد و مقدار دقیق فعالیت بنیاد، قرارداد آْنها با وزارت راه اصلاح شود.

مدیرعامل شركت ساخت و توسعه تاكید كرد: زمین‌ها به عنوان آورده دولت به بنیاد داده شده بود لذا بعد از اصلاح قرارداد تمام اراضی و مفاد قرارداد قدیم مورد توجه قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد زمین‌ها پس گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح پروژه‌های در دست اجرای این شركت افزود:‌ در هفته دولت آزادراه پل زال- اندیمشك به عنوان كریدور شمالی-جنوبی كشور افتتاح خواهد شد كه این آزادراه از نظر اهمیت كم از آزادراه تهران- شمال ندارد.

وی در پایان افزود: فاز انتهایی آزادراه ساوه-همدان به طول 30 كیلومتر نیز در هفته دولت از سوی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز