خبرگزاری کار ایران

تحویل به روز خودروهای ثبت نامی "سایپا"

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۱

تحویل خودروهایی همچون تندر 90 که قیمت جدید آنها مشخص نشده بر اساس نرخ مصوب قبلی انجام می گیرد و پس از تعیین تکلیف در صورت اختلاف قیمت، مابه تفاوت آن به مصرف کننده باز گرداننده می شود.

اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می نمایند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی قادری افزود: تمامی تعهدات شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای تیانا، تندر90 و خانواده پراید در موعد مقرر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تحویل خودروهایی همچون تندر 90 که قیمت جدید آنها مشخص نشده بر اساس نرخ مصوب قبلی انجام می گیرد و پس از تعیین تکلیف در صورت اختلاف قیمت، مابه تفاوت آن به مصرف کننده باز گرداننده می شود.
 
قادری با اشاره به کاهش تولید خودروی مگان طی ماه گذشته تصریح کرد: هم اکنون تنها مشکل موجود در تحویل ها در خصوص خودرو مگان است که به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های موجود، شرکت سایپا در تحویل این خودرو به مشتریان با مشکلاتی مواجه شده است.
وی افزود: امید می رود با تامین مناسب قطعات وارداتی، این مشکلات تا پایان خرداد ماه مرتفع شود.

قادری خاطرنشان کرد: اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز