خبرگزاری کار ایران

اجرای 8500 میلیارد ریال طرح زیربنایی معادن و توسعه ای مناطق انرژی بر

کد خبر : ۶۸۴۱۹

تاكنون 32 پروژه خاتمه یافته و 12 پروژه نیز در حال اجراست. میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح، 2410 میلیارد ریال است و اكنون طرح یاد شده، بیش از 55 درصد پیشرفت دارد.

 رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام كرد: اكنون حدود 8 هزار و 500 میلیارد ریال طرح برای ایجاد زیربناهای لازم در معادن كشور و نیز توسعه مناطق انرژی بر در حال اجراست.
به گزارش ایلنا، امیر امینی با بیان این مطلب گفت: طرح ایجاد زیر بناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در بخش «برق رسانی» و «احداث راه دسترسی»، در 30 استان كشور فعال است كه تاكنون 32 پروژه خاتمه یافته و 12 پروژه نیز در حال اجراست. میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح، 2410 میلیارد ریال است و اكنون طرح یاد شده، بیش از 55 درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: همچنین، توسعه مناطق ویژه صنایع انرژی بر در 2 منطقه «سواحل جنوبی» و «خلیج فارس» در مجموع با 3 هزار و 70 میلیارد ریال، به عنوان یكی دیگر از برنامه های فعال ایمیدرو محسوب می شود. در این مناطق، طرح های توسعه ای فولاد، آلومینیوم، سیمان و غیره در حال اجراست.

به گفته رئیس هیات عامل ایمیدرو، عملیاتی كردن اسکله پارسیان، مطالعه منطقه ویژه کاشان و نیروگاه بخش خصوصی هرمزگان (boo) نیز از دیگر طرح های در حال اجرای این سازمان است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز