خبرگزاری کار ایران

برای جذب سرمایه گذاری خارجی؛

سازمان‌های سرمایه گذاری و منطقه آزاد قشم همكاری می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۱

محور عمده این همکاریها جذب منابع مالی بین المللی از طریق تدوین اطلاعات امکان سنجی این طرح ها، انجام ارزیابی های بین المللی، تدارک مشوقهای ترجیحی و حمایتی و اعطای امتیازات خاص و گسترده به سرمایه گذاران خارجی اجرایی خواهد برای ایجاد طرح های تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر خواهد بود.

قادر سلیمانی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی، از راه اندازی کارگروه تخصصی توسعه سرمایه گذاری خارجی فی مابین سازمان های سرمایه گذاری خارجی و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و سازمان های منطقه آزاد قشم برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی برای پروژه های این منطقه خبرداد.
به گزارش ایلنا، سلیمانی افزود: براساس مذاکرات انجام شده و توافقات حاصله مقرر  دو سازمان مذکور جهت گسترش همکاری های دو جانبه به منظور جذب و هدایت سرمایه گذاران خارجی به طراح های توسعه ای و زیربنایی این منطقه اتخاذ كنند.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: محور عمده این همکاریها جذب منابع مالی بین المللی از طریق تدوین اطلاعات امکان سنجی این طرح ها، انجام ارزیابی های بین المللی، تدارک مشوقهای ترجیحی و حمایتی و اعطای امتیازات خاص و گسترده به سرمایه گذاران خارجی اجرایی خواهد برای ایجاد طرح های تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر خواهد بود.
به گفته این مقام مسوول، کلیه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می توانند جهت اطلاع از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم به بخش فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم که لینک آن در صفحه نخست پایگاه اینترنتی این سازمان در حال راه اندازی است، www.investiniran.irمراجعه و برای دریافت اطلاعات تخصصی در این زمینه با نماینده و سازمان سرمایه گذاری در کارگروه توسعه سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد قشم، با شماره تلفن تماس 39903468-021حاصل كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز