خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی:

قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفندی 22 هزار و 500 تومان است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۱۱

ملکی با اشاره به قاچاق گوشت قرمز افزود: دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در بازار قاچاق آن است که مسئولین وزارت صنعت باید به این موضوع بیشتر توجه کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفندی 22 هزار و 500 تومان است.

علی اصغر ملکی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ارز مرجع واردات گوشت تاکنون حذف نشده اظهار داشت: متولی این امر وزارت صنعت معدن و تجارت است و تاکنون برای واردات گوشت جایگرینی ارز مرجع با ارز مبادله ای اعلام نشده است.

وی قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفندی داخلی را 22 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: البته این قیمت با حاشیه سود 10 درصد در اختیار مردم قرار می گیرد.

ملکی با  اشاره به قاچاق گوشت قرمز افزود: دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در بازار قاچاق آن است که مسئولین وزارت صنعت باید به این موضوع بیشتر توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال احتمال دارد به دلیل افزایش تقاضا قیمت گوشت تا حدودی افزایش داشته باشد اما تلاش اتحادیه این است که این افزایش حداقلی باشد.

ملکی همچنین به قیمت گوشت های وارداتی اشاره کرد و گفت: قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفندی وارداتی 13 تا 14 هزار تومان است که در بازار با قیمت 15 هزار و 900 تومان عرضه می شود و به دست مصرف کننده می رسد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز