خبرگزاری کار ایران

مجری طرح خبرداد:

پیشرفت 70 درصدی طرح طلای زرشوران

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۸۸

حمل تجهیزات داخلی و خارجی طرح طلای زرشوران به داخل سایت تا پایان دی به اتمام می رسد و عملیات اجرایی تا پایان بهمن کامل می شود.

مجری طرح احداث کارخانه طلای زرشوران از پیشرفت حدود 70 درصدی این طرح تا پایان آذر خبر داد.
به گزارش ایلنا، حسینقلی قوانلو گفت: حمل تجهیزات داخلی و خارجی طرح طلای زرشوران به داخل سایت تا پایان دی به اتمام می رسد و عملیات اجرایی تا پایان بهمن کامل می شود.

مجری طرح احداث طلای زرشورای با اشاره به بومی سازی این کارخانه، گفت: 75 درصد تجهیزات مورد استفاده در این کارخانه داخلی و 25 درصد آن، خارجی است.

وی تکمیل اکتشافات جدید در محدوده معدن زرشوران را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های در حال اجرای این طرح برشمرد و گفت: ذخیره قبلی معدن 65 تن طلای خالص بوده و با تکمیل اکتشافات کنونی، به 110 تن طلای خالص رسیده است.

قوانلو افزود: پیش‌بینی می شود با حفاری های جدید، ذخیره معدن به بالای 150 تن طلای خالص (حدود 30 میلیون تن ماده معدنی با میانگین عیار 5 پی پی ام) برسد.

به گفته مجری طرح احداث کارخانه طلای زرشوران، ظرفیت این کارخانه 3 تن طلا، 2.5 تن نقره و یک تن جیوه است که برای آن، 14.5 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و حدود 520 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی پیش بینی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز